Jom Klik

Friday 21 October 2011

Bersama dia ...n dua yang lain ....


Bersama dia.....
Ngan sapa???? boifren ke.....????
 hehehehehe

ish mne boleh dating...tengah hari jumaat nie.....
( soalan sering dijawab....bila org bertanya pada hari jumaat...hehehe )
bukan ke dia kena s0lat jumaat.....???
hehehehe...sesiapa yg bertanya mesti terdiam..
ngeh...ngeh...
siap dew yg jawab mne taw.....???
( mybe dia ingat jwapan nya betul hehehehe ...)
silap tue
hmmmmm

tengah hari tadi aku lunch ngn 0fficer2 kat court nie....
nie kali kedua bagi aku ngn 0fficer yg baru....( tak perlu nama la kot privacy )
yg lagi sorang tue dah biasa...almaklumlah dia dah lama 
" COMOLOT
ngn aku ...
opppsss
( ada orang marah tak nie...hehehee )
ayarksss sorilah mau guna gak ini..
dah jadi kelaziman...
kami makan asam pedas jj.....emm sewdapnya....
yg lagi best ...sebab dia belanja 
hehehe
thnx puan.....lenkali kita keluar lunch lagi....
aku harap dia tak serik bawa aku ..
alhamdullilah bersyukur sangat 
bak kata orang musuh jangan cari.....
hmmm

selesai je lunch....kitorang pun jalan2 n cuci mata di wetex parade
hmmm 
sebelum itu.... pasang niat macam semalam.....
heehehehe
tetapi 
nie yg nak story mory
jalan-jalan mata tertumpu kat rak coklat.....hehehehe
apa lagi....hati dah berkata
coklat dalam handbag dah abis...
hati terus menjerit
nak coklat !!!
nak coklat !!!
huh tak menyempat....( marah pulak kat hati heheheh )
tangan pun memilih
pilih punya pilih
dapat coklat kegemaranku
hehehehehe sukanya.....
alhamdulilah
kata tekak,  dapat coklat.....

SHUKEWNYAAAA
lalalalalala....



( inilah coklat  saya....Cadburry sering di hati......)
i l0ve y0u hAzel nUt....& mIXED nUTS


p/s : budak2 kecil jangan  makan coklat banyak sangat..nanti gigi rongak...hehehehe
pesanan ikhlas....nie...



No comments:

Post a Comment