Jom Klik

Tuesday 25 October 2011

Kegembiraan dan kesedihan warna kehidupan.....


Asslammualaikum wbt.....
salam sayang semua.....saya rindu giler kat kotak tisu.....
ealah kotak tisu jew boleh saya cerita macam-macam
hehehehehe

sihat semua???

setelah 3 hari ..tak layan alam maya ni..
facebook ke blog ke.....
semua saye tak layan...
kekangan masa....almaklumlah bz....
entah lah sejak 2 -3 hari banyak peristiwa yg berlaku...
hmmm ada gembira..ada sedih...macam2 lah....
mood nak berblog pun ..kurang...
walaupun banyak story mahu kongsikan....

hmmm jumaat lepas saya ada gtaw nak bersama seseorang kan 
hehehehe
dating ??? la xdelah you allz
hmm..pie antar incik MYVI servis bersama dia....
hehehee
walaupun lambat dia pun dia tetap tunggu...
lambat bukan sebab pe...pie melawat kematian....
hmmm
baiknya dia ....
( sering terdetik dalam hati ...namun..)
dia sangat baik you allz..tapi saya tak boleh anggap dia lebih...
walaupun dia bukan kepunyaan orang lain...
tetapi  perhubungan akrab kami hanya seperti abang ngn adik.....
sampai situ...stop..tapi kalo lebih adalah ketentuan yang maha esa.....
dia telah menemani saya....pastue antar pulang dan ambil semula....
ya allah..besar betul pengorbanannya .....tidak pernah kata tidak 
bila minta pertolongan dari dia......
kadang-kadang hati ini ada cemburu gak bila...ada orang terlalu baik ngan dia.....
sebab kadang-kadang orang lain tidak pernah memahami dia.....
hmmmm biasalah manusia....
s0 skung incik MYVI saya dah baik dari demam...
berkat pertolongan dia....
syukur sangat....

semalam .....mood monday datang ...
huhuhu 
pagi2 dah hangin...coz internet kat ofis down
bengong betul
layan type nota keterangan ..jewlah....
nak wat cane ..... bosan sungguh...
walaupun semalam dia ( abang ) saya sibuk 
tetapi tetap ambil berat...tanya tentang incik MYVI
hehehehe
tetapi saya tak berapa sempat nak sembang .... bz sangat....
dia sempat kata
" ada-ada jew...along nie " ....
hehehe
" sabar abang nanti ada masa kita semabang..."
( aku sempat jawab nie...hehehehe)

tetapi yg aku berterima kasih sangat ngan dia 
hari2 tolong buka pintu, lampu dan econ bilik....tak pernah mengeluh pun
huhuhu terharu...orang lain tak tentu dapat camnie...
ya allah aku tak mampu nak balas jasa dia
hanya allah sahaja yg dapat membalasnya

hari ini kompleks mahkamah muar
tak seceria mana...muram aje
c0z ada seorang anak staff....telah kembali ke rahmatullah...dalam seusia muda 10 tahun...
hmmm takziah ...hanya mampu aku ucapkan
lunch tadi aku...berkesempatan juga menziarahi dia...
ya allah tabahnya dia....aku pun tak tentu setabah dia
ya allah .... moga roh sikecil ini dicucuri rahmat....
amin
sayu nya.....bila tengok ibunya...

mmmm my bos pun pie gak ngn abang hehhee
dia punya bodiguard
berdua je....

huhuhu

mmm dah maghrib lah...huhuhu 
nanti story laei lah...
hehehehe

p/s: macam kat fikiran nie....tetapi waktu sangat mencemburui....

pic pun tak sempat nak upload....hehehehe nanti saya upload incik myvi lah....wait eah...

No comments:

Post a Comment