Jom Klik

Thursday 3 November 2011

Haru -biru....


salam sayang semua....
macam mana hari ini hangat ke tidak ???
hari ini saya hangat + suam-suam + hati rasa macam-macam
hehehehe
macam mana tue.....ada masam....ada manis....ada geram
macam-mcam lah

hari ini terlalu busy.....hah padan muka....selalu duk senang-lenang 
hari ini....amekaw...dush!!!
sampai lunch pun tak menyempat.....
hik..hik..hik

mmm hari ini my b0s ada meeting..senior judge...
heheheehe
meeting secara personal laei..hahahha ...panggil meeting pun tak melalui s/u...
main terjah aje....( mengeletar my b0s...)
terus call.......

" aien..... statistik dah siap ????..."

" dah tuan semalam.....lagi "

" ok..nanti bagi satu copy......ada meeting ngn dato pukul 4 petang..buat 2 copy lah...... "

" alrite.....tuan..." 
( selamba s/u dia ..)

" tq aien...hehehehe"

tetapi nasib s/u dia efisyen.....( angkat bakul la plak....)

hish...hish.. s/u sape la nie....rajinnya....
hahahaha
tetapi yg tak bestnya..kena brief ngan dia.....
s0 berbuih-buih mulut nak menerangkan.....macam-macam dia tanya....
hehehehehe
tetapi ser0n0k sesekali dapat bermanja ngn b0s......
opssssss!!! alamak.....
hehehehe...mana ada pape...dia kan b0s s0 kena la hormat....

habis jew brief.....siap advise kat dia...
take care taw tuan...
hehehee( dalam maksud tue )

mmmm hari ini abang kita cuti 2 hari..hehehee
sunyi lah takde dia....macam tak lengkap je 0fis...nie

" ke awak yg rindu......????

" erh mana ada memandai je.......you nie"

" cakap jelah kalo rindu ?????.."

" ish..kita rindu bila b0s tak de .....c0z dialah pengawal peribadi saya..ahaks...lelebih la plak..."

hehehehee
tetapi rindu juga kat dia....hihihi ( malu lah..)

dalam busy-busy nie.....
ada plak seorang manusia nie call ......
tanya kenal ke tak....dengan tak bagi salamnya....morning pun jauh sekali....
huhuhuhu
sabar jelah.....aku tak faham orang nie ....kalo orang dah takm0 nak layan....
diam-diam jelah....tak faham bahasa betul....
dah lah  gatal.....layan aku macam aku nie wife dia plak.....huh makan hati betul lah....
menyampah....

" ish tak baik nyampah kat orang.....nanti jodoh macam mana ?..."

" ya alllah ..tak terfikir pun....."

" adoi dijauhkan lah......."

bukan aku memilih tetapi jiwa aku tak sama dengan cara dia......huhuhu
lepas nie aku kena munasabah diri...diam aje....kalo tak suka tak perlu bagi respon pape.... juz wait n see
insyallah
waalupun aku tahu....patutnya dah berjodoh .....
takkan aku nak jadi perigi cari timba.....huhuhuhu
insyallah ada ... cuma lambat dengan cepat aje...

ayat kat bawah nie menerangkan maksud..hehehehe

---------------------------------------

Best Answer....tentang perkahwinan

knp lmbt?=Krn Allah tahu ms yg t'baik utkku 

Dah b'punya?=Ya.. krn setiap org telah ditetapkan jodoh masing² 

Siapa?=Nanti Allah akn p'kenalkan kpdku 

Bila?=Bila kami dah dipertemukan.. 

InsyaAllah jemput dtg ke walimatul urusku nanti... 

Jgnlah slalu b'tanya bila org tu nak kawen krn semua rahsia dia, t'letak di tgn Allah....

------------------------



( pelamin angan-angan ku...)


( bunga segar..peach kaler... sweet giler )




insyallah........

p/s : dah petang la...hadoi.....nak balik ...jumpa esok....


No comments:

Post a Comment