Jom Klik

Friday 18 November 2011

Minggu Dugaan.......dan akui kesalahan......


salam sayang....Jumaat.....
entry Jumaat minggu lepas....entry semula Jumaat minggu nie
huhuhu

busy sesangat ...... umm yeke???
takder lah mood tak baper nak baik....huhhuhu
mmmm
minggu dugaan yg teramat sadisnya .....
ituelah kata orang tua-tua
 langit tak selalunya cerah @ panas mungkin akan hujan tengahari....
hmm ituelah kehidupan
bila kita dekat atas .... jangan lupa diri
tengok jugalah orang kat bawah kita
huhuhu

tetapi insiden nie aku akui kesalahan aku
bak kata tuan
" saya akui kesalahan saya "
wa ayat sadis tue
ummm

alhamdulilah aku tetap bersyukur sangat nasib baik ada bos dan abang yang sangat memahami
hmmm
walaupun abang pun marah juga
tetapi dia tetap sabar kan aku
hehehee

" ituelah takmo dengar cakap orang tua ?....degil.... "

hehehehe

adoi pedih tapi takpe lah....nie amik iktibar
takkan buat laei....

sebenarnya
inilah simptom-simptom virus masa pgie court jb last week...
sampai takder mood
huhuhu
pie tak minta kebenaran....hahaha....dugaan tanggunglah

No comments:

Post a Comment