Jom Klik

Tuesday 6 March 2012

sesekali nakkal... tetiba jadi serik....


salam sayang.....selamat malam
mmmm tak taulah nak entry apa.....huhuhu
sadisnya hari nie.....huhuhu
mungkin ada hikmah sebaliknya.....ituelah allah duga
ya allah terfikir juga tadi kalo aku tak buat mungkin tak berlaku
hmmmm
terima je lah

hmmmm....abang duk gelak n ketawa perli....
abang tak marah tapi muka berubah gak....huhuhu
tak yah jeles lah.....bukan tak gitau..siap invite lagi....
hmmm
tanya gak kat dier

" abang..abang tau ke tadi ....? .... abang izat ada gitau tak ?...huhuhu

" ada......hmm nasib baik abang tak ikut..."

hmm jumpa kat lif kan tadi ....huhuhu

" abang ingat nak ikut juga......tapi sebab nak ambik barang ... tak jadi lah ..."

" hmmm....tue lah masa org kuar minum ngn abang izat ...tn rama cal.....kak moli cari orang....pasal penjara....tapi nasib baik tak turun lagi....so balik lah settle kan kerja pastue kuar semula "
baru nak order tn dah cal .....huhuhu
macam-macam dia tanya abang...."

" yekew....dier tanya abang gak minum ngn along n abang izat ke....? "

nasib baik tak minum sama...huhuhu kalo tak abang pun kena sekali....hmmm... "

nasib baik dier memahami....kalo dier tarikh muka tadi huhuhu....mati lah aku....
tapi hati aku tetap tak sedap...hmmmm 
dier tetap suh aku cool tak yah risau....hmmm
ingat nk rahsia ngn  dier tapi tak boleh lah.....sebab dier dah macam abang sendiri....
huhhhuhi
ya allah tenang kan lah perasaan n jiwa ku...aku insan yg lemah..kadang-kadang tak mampu nak sempurnakan diri walaupun aku tahu benda tue akan mengundang petaka...


menciiiiiiiiinnye..............




No comments:

Post a Comment