Jom Klik

Monday 31 October 2011

Abang..owh abang...lawak nye


salam sayang......

heheheehe
aku rasa kelakar pun ada hari ini.......yewlah pepagi sebelum pie bekfes duk menyinggah kat bilik abang...
lagipun dia takde.....juz baca paper....pastue belum sempat habis baca dia da datang...
hehehehehe

terus aku bagi salam....tanda hormat la kunu..ngeh..ngeh

" salam...abang ???? "

" waalaikummussalam ...hehehe " ... 
( dia jawab..)


aku senyum je...terus je baca paper sampai abis....pastue dia kata.....

" dah jom turun......??? " 

" okey ??? orang pun nak bekfest...."

jom .....

masa dalam lif dia tanya .....

" incik MYVI sihat...nak lumba tak....???"

" banyak lah.....xnak argh..." 

pastu kami berpisah kat registry.....
lepas bekfast aku masuk bilik.......pastue tetiba  dia saja masuk datang juz nak berbual  
hehehehe
pastue terus tanya claim mana...meh cini orang buat cepat..pastue dia terus gie amik .hahahha laju je....
claim punya pasal....
siap claim..dia cal....plak tanya keluar lunch tak....
aku macam pelik
pasal lah abang nie tanya mcam tue....jarang dia nak tanyer...
hehehe
aku jawab...nape nak makan rojak ke ????...

erh takderlah......abang nak jumpa jap.....
aku terus terfikir nak apelah..dia nie rupa suh type surat.....
siap type..surat dia bagi duit RM 50

ERKKKK. TERKEJUT AKU ????
aku tanya duit apa nie, saya tak minta pun ????

diak kata belikan adik MADONALD.....dia minta ngan abang arie tue.....
hahahahha
aku terus gelak...lawak betul la abang nie...
orang memain je...dia ingat betul....
siap gaduh ngan dia pasal duit nie.......aku cakap abnag pgie la beli....
dia kata abang tak makan....n tak taw nak beli camne??
hadoi,..sabar jew lah
hehehehehe
cian dier.....takperlah nanti along belikan....eah abang......

p/s : patutlah asyik datang bilik aje...pasal MADONALD rupanya..ngeh..ngeh....


No comments:

Post a Comment