Jom Klik

Monday 31 October 2011

Blues on Monday...


Assalammualaikum wbt n salam sayang semua

hmm korang camne hari ini sihat??? yg kerja hari ini.....ada tak rasa cam malas nak gie kerja....
hehehehe
macam saya...
ya allah..tak taulah aku hari ini ..... letih semacam....
macam orang tak cukup tidur
( tetapi memang pun....huhuhu  )
aku pun tak taw lah....skung aku rasa macam tak boleh tidur.....
jiwa tak tenteram....huhuhu
mungkin dah puas tidur petang kot...

p/s : pic nie mcama perli je..hehehehe

almaklumlah
setelah merehatkan diri, otak dan minda selama dua hari
hehehee
cuti hujung memang di tunggu-tunggu..bukan apa ye la tak perlu bangun pagi......
hehehehe

 " erkkkk ??? tak solat subuh...ke ??? "

oppps.....lupa...erh tak de lah....bangun solat, pastue tidur balik....

" ish apa anak dara camnie???? patutlah tak berjodoh laei...." 

la bukannya.....tidur sampai ke tengahari pun.....juz baring-baring aje...hehehehehe
jodoh di tangan allah....apasal suka mempersoalkan macam itu???
sensitif betui la...
hmmm tetapi bagus juga..bcoz bangun lewat nie tak elok pun.....
macam2 penyakit datang.....expecially penyaki malas....
huhuhu
lagipun kalau bangun lewat sangat..sat gie..berbunyi la radio -radio....cap ayah n umi...
hehehehe
sampai ke petang tak habis-habis slotnya...
tetapi best n suka sangat... 
hah nape???....plak
bc0z ia mengeratkan tali kekeluargaan antara kami....
s0 n0w
nak gitaw kat korang nie
saya sayang sangat family saya....
tanpa umi n ayah tiada lah saya di dunia....ini...
hehehehe

ayah n umi tersayang





Adik-adik tersayang....

No comments:

Post a Comment